Blog

Eureka Pharma stopt geaccepteerde frustraties

Tijdrovende administratie, onduidelijke en wisselende regelgeving, voorraden die niet roteren, producten waar u mee blijft zitten, etc. Ik noemde het al eerder in een van mijn blogs. De geaccepteerde frustratie. Eureka Pharma neemt het op tegen deze geaccepteerde frustraties. Deze blog van mij, Remko Smaak, CEO van Eureka Pharma, gaat over deze frustraties, die u als apotheker herkent en misschien ook accepteert. Maar als het aan Eureka Pharma ligt, zijn deze geaccepteerde frustraties verleden tijd.

 

Onze vertegenwoordigers zijn dagelijks op pad om de producten van Eureka Pharma onder uw aandacht te brengen. Maar dat is niet het enige wat we doen. We luisteren naar u. We vinden uw verhaal, uw ervaringen belangrijk. We horen graag uw leuke ervaringen, maar zeker ook uw frustraties. Wij geloven sterk in de persoonlijke aandacht. Zodat we kunnen handelen met de informatie die we van u krijgen!

 

 

Eerlijke informatie en enthousiasme

Ons team van vertegenwoordigers is goed getraind. Wij geloven in het sterk motiveren van de klant. Door open en eerlijke informatie te geven en enthousiasme te hebben voor het product en voor de apotheker. Wij praten niet alleen over koetjes en kalfjes met u, we horen graag over uw zaken. We zijn oprecht vriendelijk en oprecht enthousiast.

 

 

Maximale aandacht voor uw zaken

Ik ontmoet zelf ook graag apothekers. Als apotheker heeft u veel klagende mensen om u heen. Daar moet u oplossingen voor vinden. Dat lukt u zeker, maar wellicht kunnen wij als Eureka Pharma u daarbij ondersteunen. We willen u de kans geven uw werk te doen. Zodat u maximaal aandacht heeft voor de zaken die u belangrijk vindt. Zoals bijvoorbeeld voor producten waar u hoge volumes mee kunt draaien, met producten waarbij u 100% zeker weet dat u iets verkoopt waar de klant baat bij heeft en daarom zeker nog eens terugkomt.

 

Wij komen graag bij u op bezoek!

Deel dit blogbericht